ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΦΥΛΗΣ
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Φυλής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 65 του Ν.3852/2010 όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 72 του Ν.4555/2018 και το άρθρο 79 του Ν.3463/2006, με την αρ. 53/24 (ΑΔΑ: 9ΤΥΧΩΗΤ-79Σ) απόφασή του, ΟΜΟΦΩΝΑ αποφάσισε και ενέκρινε τον Κανονισμό Λειτουργίας Τοπικού Επιχειρησιακού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας όπως λεπτομερώς αναφέρεται κατ’ άρθρο ως εξής:
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΠΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΦΥΛΗΣ
• ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
1. του άρθρου 13 του Ν.3013/2002(ΦΕΚ 102/Α’/2002) περί σύστασης Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τον Ν. 4662/2020 (ΦΕΚ 27/Α΄/2020) και τον Ν. 5075/2023(ΦΕΚ 206/ Α΄/2023)
2. Τα άρθρα 1,2,58 και 282 του Ν.3852/2010( ΦΕΚ 87/ Α΄/2010) περί Νέας Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης όπως ισχύουν
3. Την Υ.Α. 7575/2016(ΦΕΚ Β΄/35918/2016) που αφορά τον Κανονισμό λειτουργίας των συντονιστικών οργάνων Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειών
4. Το υπ. αρθ. 9032/12.12.2016 έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας που θεωρεί σκόπιμη την εναρμόνιση της λειτουργίας των συντονιστικών οργάνων Πολιτικής Προστασίας των Δήμων με εκείνων της Περιφέρειας
Άρθρο 1: Έκταση εφαρμογής κανονισμού
1. Ο κανονισμός αυτός αποτελεί πλαίσιο λειτουργίας του Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.) του Δήμου Φυλής σύμφωνα με το άρθρο 13 του Ν.3013/2002(ΦΕΚ 102/Α’/2002) τροποποιήθηκαν με τον Ν. 4662/2020 (ΦΕΚ 27 Α’) και τον Ν. 5075/2023 (ΦΕΚ 206 Α΄)και τα άρθρα 1,2,58 και 282 του Ν.3852/2010( ΦΕΚ 87/ Α’/2010) όπως ισχύουν.
2. Η ρύθμιση θεμάτων ή διαδικασιών ή άλλων προβλημάτων , που ενδέχεται να ανακύψουν κατά τη διεξαγωγή των συνεδριάσεων του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. του Δήμου Φυλής , ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας, τα οποία μπορούν να επιλύονται άμεσα με απόφαση του προέδρου του.
Άρθρο 2 : Αποστολή
1. Το Τοπικό Επιχειρησιακό Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φυλής , έχει ως αποστολή την υποβοήθηση του έργου του Δημάρχου για την διάθεση και το συντονισμό δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών εντός των ορίων του Δήμου, κατά το μέρος που τον αφορά και εμπλέκεται.
2. Ο συντονιστικός ρόλος των Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. συνδέεται αποκλειστικά α) με την ιεράρχηση και δρομολόγηση από τον Δήμαρχο, ως Πρόεδρο, έργων και δράσεων αρμοδιότητας Δήμου με βάση την πόρων των μελών του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. με τους οποίους μπορούν να συνδράμουν το έργο του, καθώς και β) με τη διευκόλυνση παροχής αμοιβαίας συνδρομής μεταξύ των μελών του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. για την υλοποίηση δράσεων αρμοδιότητάς τους. Σε καμία περίπτωση ο συντονιστικός ρόλος των Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. δεν συνδέεται με την υποβολή μέτρων ή σχεδίων προς ψήφιση από τα μέλη του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. καθώς κάθε φορέας που συμμετέχει στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την υλοποίηση των δράσεων αρμοδιότητάς του. Με τον ανωτέρω συντονισμό αποφεύγονται κενά ή αλληλοεπικαλύψεις στις δράσεις των εμπλεκόμενων φορέων και επιτυγχάνεται η βέλτιστη δυνατή διαχείριση των διαθέσιμων πόρων σε επίπεδο Δήμου, γεγονός που συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη υλοποίηση των δράσεων πολιτικής προστασίας τόσο για την πρόληψη και ετοιμότητα όσο και για την άμεση αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών.
Άρθρο 3: Αντικείμενο
Το Τοπικό Επιχειρησιακό Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας για την εκπλήρωση της αποστολής του έχει ως αντικείμενο:
1. Τον απολογισμό δράσεων πολιτικής προστασίας από τους φορείς που μετέχουν στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. στο πλαίσιο αποτίμησης και άντλησης διδαγμάτων από την αποκτηθείσα εμπειρία.
2. Την αμοιβαία ενημέρωση από τα μέλη του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. για την ετοιμότητα στη λήψη μέτρων και δράσεων πολιτικής προστασίας, κατά το μέρος που τους αφορά και εμπλέκονται βάσει του θεσμικού πλαισίου και των συντονιστικών– κατευθυντήριων οδηγιών που εκδίδονται από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και αφορούν στο σχεδιασμό δράσεων πολιτικής προστασίας, στο πλαίσιο εφαρμογής του άρθρου 6 παρ. 1 του Ν. 3013/2002 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
3. Την αποσαφήνιση των αρμοδιοτήτων και των ρόλων που μπορούν να αναλάβουν οι συμμετέχοντες φορείς, με βάση το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας τους σε έργα και δράσεις πολιτικής προστασίας, στην πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση φυσικών, τεχνολογικών και λοιπών καταστροφών.
4. Την παροχή στοιχείων από όλους τους αρμόδιους συμμετέχοντες φορείς για την έκταση και ένταση (μέγεθος απωλειών ή ζημιών και επιπτώσεις) εν εξελίξει καταστροφών κατά το μέρος που τους αφορά και εμπλέκονται.
5. Την υποβολή αιτημάτων συνδρομής από τους συμμετέχοντες στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. φορείς, κατά περίπτωση, προς υποβοήθηση του έργου τους στην υλοποίηση δράσεων αρμοδιότητας τους.
6. Την παροχή άμεσης συνδρομής κατόπιν σχετικού αιτήματος, όπου αυτό είναι δυνατό, κατά λόγω αρμοδιότητας στο έργο και τις δράσεις άλλων φορέων που μετέχουν στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.
7. Την καταγραφή των αναγκαίων δράσεων και μέτρων πολιτικής προστασίας και προτάσεων για την υλοποίησή τους.
8. Την αμοιβαία ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα δυναμικού πόρων και μέσων των φορέων που εκπροσωπούνται σ’ αυτό για την υλοποίηση των δράσεων και μέτρων πολιτικής προστασίας.
9. Την αξιοποίηση και ανταλλαγή πληροφοριών και στοιχείων μεταξύ των συμμετεχόντων φορέων καθώς και την παροχή διευκρινίσεων για εξειδικευμένα ή τεχνικά ζητήματα.
10. Την ανάπτυξη του πνεύματος συνεργασίας μεταξύ των συναρμόδιων φορέων, για την καλύτερη προετοιμασία και αντιμετώπιση ζητημάτων πολιτικής προστασίας.
11. Την επίλυση τυχόν αναφυομένων διαφορών.
Άρθρο 4: Μέλη Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.)
1. Ως Μέλη του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας μετέχουν οι:
I. Ο Δήμαρχος Φυλής ως Πρόεδρος.
II. Οι Αντιδήμαρχοι Πολιτικής Προστασίας
III. Τον Προϊστάμενο του τμήματος Πολιτικής Προστασίας
IV. Τον Διοικητή της διοίκησης πυροσβεστικών υπηρεσιών του Νομού
V. Τον Διοικητή του 10ου Πυροσβεστικού Σταθμού
VI. Τον Διοικητή του Α.Τ. Φυλής
VII. Τον Διοικητή του Α.Τ. Ζεφυρίου
VIII. Τον προϊστάμενο του Δασαρχείου Πάρνηθας
IX. Τον Προϊστάμενο της οικείας Δασικής Υπηρεσίας (Δασαρχείου ή Διεύθυνσης Δασών).
X. Τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της Δημοτικής Αστυνομίας.
XI. Τον Διοικητή του Γ’ Τμήματος Τροχαίας, Βορειοανατολικής Αττικής
2. Ο Δήμαρχος προεδρεύει του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας του Δήμου σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ.1 και 3 του Ν.3013/2002 όπως ισχύει και τα οριζόμενα στο άρθρο 58 του Ν. 3852/2010, αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Δημάρχου, όπως ισχύει.
3. Με απόφαση του Δημάρχου δύναται να καλούνται στις συνεδριάσεις των Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π., στελέχη όλων των κυβερνητικών, δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, εταιρειών κοινής ωφέλειας, παραχώρησης έργων υποδομής, εποπτευόμενων φορέων του Δημοσίου, ή στελέχη λοιπών φορέων της χωρικής του αρμοδιότητας.
4. Τα μέλη που εκπροσωπούν στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. το όργανο στο οποίο ανήκουν, λειτουργούν ως σημεία επαφής και παρέχουν σ’ αυτό πληροφόρηση για τις δράσεις και τα μέτρα πολιτικής προστασίας που εξετάζονται κατά τις συνεδριάσεις του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.
5. Τα μέλη που εκπροσωπούν στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. τους φορείς και τις υπηρεσίες από τους οποίους προέρχονται και η συμμετοχή τους συνίσταται στην ενημέρωση και παροχή στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. όλων των αναγκαίων στοιχείων και τεκμηριωμένων επιχειρημάτων σχετικά με προτάσεις, έργα και δράσεις πολιτικής προστασίας κατά το μέρος που αφορά και εμπλέκονται τα εν λόγω μέλη προκειμένου για την υποβοήθηση του έργου του Δημάρχου.
Άρθρο 5: Συγκρότηση Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.)
1. Τα Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. συνίστανται στην έδρα κάθε Δήμου σύμφωνα με το άρθ. 13 του Ν. 3013/2002 και τις σχετικές διατάξεις του Ν. 3852/2010.
2. Ως Πρόεδρος ορίζεται, με την πράξη συγκρότησής του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π, ο Δήμαρχος του οικείου Δήμου.
3. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ως Πρόεδρου να ασκήσει τα καθήκοντα του, ισχύουν τα προβλεπόμενα στο άρθρο 89 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ. 114 τ. Α).
5. Για τη νόμιμη συγκρότηση του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π απαιτείται ο ορισμός με απόφαση του Δημάρχου, όλων των μελών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις, με τους αναπληρωτές τους. Η εν λόγω πράξη περιλαμβάνει μέλη λόγω ορισμένης ιδιότητας και συνεπώς αρκεί η αναφορά της υπηρεσιακής ιδιότητας που τα προσδιορίζει επακριβώς.
Άρθρο 6 : Καθήκοντα Προέδρου και Μελών του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π
Α. Ο Πρόεδρος :
1. Καθορίζει την ημέρα, την ώρα και τον τόπο των συνεδριάσεων και καλεί τα μέλη να συμμετάσχουν με πρόσκληση, η οποία περιλαμβάνει την ημερήσια διάταξη.
2. Κηρύσσει την έναρξη και τη λήξη των συνεδριάσεων, διευθύνει τις εργασίες και φροντίζει για την εφαρμογή του νόμου και την εύρυθμη λειτουργία του συντονιστικού οργάνου καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεδρίασης.
3. Συντάσσει την ημερήσια διάταξη, λαμβάνοντας προς τούτο υπόψη του και απόψεις που τυχόν διατυπώνονται από μέλη του συντονιστικού οργάνου.
4. Κατά την κρίση του, μπορεί να προσδιορίζει ήδη με την πρόσκληση των μελών του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π αν στη συνεδρίαση του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π θα μετέχουν μόνο τα μέλη που προβλέπονται ρητά από το νόμο ή αν δύνανται να την παρακολουθούν και παρατηρητές.
5 . Μπορεί να προσκαλεί, εκπρόσωπους κοινωνικών φορέων της έδρας του Δήμου, καθώς και άλλους εκπρόσωπους υπηρεσιών.
6. Ενημερώνει τα μέλη του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π για τις δράσεις πολιτικής προστασίας σε επίπεδο Δήμου.
7. Διευκολύνει τη συνεργασία και διαλειτουργικότητα μεταξύ των φορέων που μετέχουν στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π, για την υλοποίηση των δράσεων πολιτικής προστασίας προς αποφυγή αλληλοεπικαλύψεων, διατυπώνοντας συγκεκριμένες προτάσεις προς αυτούς.
8. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για την διάθεση και συντονισμό δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών στον Δήμο του και κατά το μέρος που τον αφορά και εμπλέκεται, λαμβάνει υπόψη του τις δεσμεύσεις των μελών του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π για την διάθεση ανθρώπινου δυναμικού και μέσων αναφορικά με δράσεις πολιτικής προστασίας.
Β. Τα Μέλη του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π:
1. Μεριμνούν για τη συμμετοχή τους στις εργασίες του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεδρίασης του.
2. Τηρούν τις σχετικές διατάξεις που αφορούν στη λειτουργία του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.
3. Εκπροσωπούν νόμιμα στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π τους φορείς από τους οποίους προέρχονται σύμφωνα με τα όσα ορίζονται και στο άρθρο 4.
4. Προσδιορίζουν τις δράσεις που δρομολογούνται από το φορέα από τον οποίο προέρχονται βάσει του θεσμικού τους ρόλου καθώς και τους αντίστοιχους πόρους που διαθέτουν για την υλοποίηση τους.
5. Εξετάζουν αιτήματα συνδρομής φορέων που μετέχουν στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π
6. Ενημερώνουν για τη λήψη κατάλληλων ή άλλων επιπρόσθετων κατά περίπτωση μέτρων, για τα οποία είναι καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμόδιοι.
7. Στο πλαίσιο των συνεδριάσεων περί σχεδιασμού ή υλοποίησης δράσεων πολιτικής προστασίας, οι απόψεις και οι τοποθετήσεις των μελών του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π δεσμεύουν τους φορείς από τους οποίους προέρχονται.
Άρθρο 7. Εσωτερική Λειτουργία Συγκρότηση Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.)
1. Για τις συνεδριάσεις του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π απαιτείται γραμματειακή υποστήριξη η οποία μεριμνά για την ομαλή λειτουργία του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π και την τήρηση πρακτικών τα οποία κοινοποιούνται στους αρμόδιους συμμετέχοντες φορείς.
2. Οι συνεδριάσεις του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π διακρίνονται σε τακτικές και έκτακτες. Οι τακτικές συγκαλούνται κατά κανόνα για την εξέταση θεμάτων πρόληψης και ετοιμότητας των φορέων πολιτικής προστασία που μετέχουν σ’ αυτό. Έκτακτες συνεδριάσεις του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π συγκαλούνται, εφόσον συντρέχουν λόγοι, σε επαπειλούμενες λόγω τεκμηριωμένου κινδύνου καταστροφές για τη λήψη επιπρόσθετων μέτρων ετοιμότητας ή σε εν εξελίξει καταστροφές για θέματα αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών και διαχείρισης συνεπειών. Ο τόπος σύγκλησης των εκτάκτων συνεδριάσεων του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π καθορίζεται με απόφαση του Δημάρχου. Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της καταστροφής καθώς και της διαχείρισης των συνεπειών το Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση με δυνατότητα συνέχισης της συνεδρίασης και με τους οριζόμενους από τους μετέχοντες αναπληρωτές τους.
3. Αντικείμενο της συνεδρίασης είναι μόνο τα θέματα που περιλαμβάνονται στην ημερήσια διάταξη. Η ημερήσια διάταξη συντάσσεται από τον Πρόεδρο, ο οποίος λαμβάνει προς τούτο υπόψη του και απόψεις που τυχόν διατυπώνονται από μέλη του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π Κατ εξαίρεση, μπορούν να συζητηθούν και θέματα που δεν περιλαμβάνονται στην ημερήσια διάταξη κατόπιν σχετικών προτάσεων των μελών του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π και αποδοχής τους από τον Πρόεδρο.
4. Για τις συνεδριάσεις του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π συντάσσεται πρακτικό, στο οποίο μνημονεύονται, ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παριστάμενων μελών, o τόπος και ο χρόνος της συνεδρίασης, τα θέματα που συζητήθηκαν με συνοπτική αλλά περιεκτική αναφορά στο περιεχόμενο τους καθώς και οι δεσμεύσεις των συμμετεχόντων μελών, ως νομίμων εκπροσώπων των φορέων από τους οποίους προέρχονται, σε επίπεδο σχεδιασμού δράσεων πολιτικής προστασίας ή υλοποίησης τους.
5. Το πρακτικό συντάσσεται από το γραμματέα και επικυρώνεται από τον Πρόεδρο. Με επιμέλεια του γραμματέα το πρακτικό κοινοποιείται άμεσα στους εκπροσωπούμενους στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π φορείς.
6. Επί των θεμάτων που συζητήθηκαν και των ενεργειών που δρομολογήθηκαν, τα μέλη του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π οφείλουν να προχωρούν στη διενέργεια αποτίμησης στο πλαίσιο αξιοποίησης και άντλησης διδαγμάτων από την αποκτηθείσα εμπειρία.
7. Ο Δήμαρχος, λαμβάνοντας υπόψη την ισχύουσα νομοθεσία, την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, την ενημέρωση, την πληροφόρηση και τις τοποθετήσεις των συμμετεχόντων στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π καθώς και τους διαθέσιμους πόρους σε επίπεδο Δήμου όπως αυτοί έχουν καταγραφεί κατά τη συνεδρίαση του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π, λαμβάνει αποφάσεις σχετικά με:
α. Την ιεράρχηση και δρομολόγηση δράσεων πολιτικής προστασίας εντός των ορίων του Δήμου κατά το μέρος που τον αφορά και εμπλέκεται.
β. Την υποβολή αιτημάτων προς τους κατά περίπτωση αρμοδίους φορείς που μετέχουν στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π για την υποστήριξη στην υλοποίηση των ανωτέρω δράσεων.
γ. Την υποβολή αιτημάτων, όπου αυτό είναι απαραίτητο, για τη διάθεση επιπλέον πόρων από αυτούς που είναι διαθέσιμοι σε επίπεδο Δήμου .
δ. Τη διάθεση πόρων του Δήμου για συνδρομή στους λοιπούς φορείς που μετέχουν στο Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π όπου αυτό είναι δυνατό, για την υποβοήθηση του έργου τους για συγκεκριμένες δράσεις πολιτικής προστασίας.
8. Ο Δήμαρχος, κατά το μέρος που τον αφορά και εμπλέκεται και ως το όργανο που έχει την αποφασιστική αρμοδιότητα για τα θέματα ευθύνης της διάθεσης και του συντονισμού δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών στον Δήμο του, μπορεί με τις αποφάσεις του να αποκλίνει από τις απόψεις που διατυπώνονται στις συνεδριάσεις του Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. και καταγράφονται στα πρακτικά, παρέχοντας σχετική αιτιολόγηση, στο πλαίσιο του θεσμικού του ρόλου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠ. ΠΑΠΠΟΥΣ